Важливий аспект професійного розвитку – бути у колі практиків.

У ході роботи були розглянуті ключові компоненти діяльності даної установи, зокрема:
• процес прийняття та перебування засуджених у карантині, діагностиці та розподілі;
• залучення до суспільно корисної праці;
• забезпечення побутових умов і надання медичних послуг;
• організацію соціально-виховної роботи;
• порядок надання побачень та телефонних розмов;
• умови утримання в ізоляційних приміщеннях;
• організацію охорони та нагляду.

“Досить часто реалії професії виходять за рамки того, що слухачі дізнаються з навчання. Підготовка фахівця нової формації в ПАУ — це засвоєння навичко-орієнтованих, а не абстрактних знань. Ключовою ідеєю таких спільних заходів є можливість для наших педагогів поглибити знання про свій предмет в реальних життєвих ситуаціях, щоб наші слухачі могли зрозуміти, що саме відбувається на робочому місці та як реалізувати здобуті в Академії знання”.
Пенітенціарна академія України вдячна працівникам установи за їхній професіоналізм і готовність ділитися досвідом. Такі продуктивні візити сприяють тіснішій співпраці між Академією і практичною сферою та допомагають краще підготувати майбутніх фахівців до служби в системі ДКВС України.