Формування мовно-комунікативної компетентності
Метою тренінгу є підвищення рівня мовно-комунікативної компетентності працівників ДКВС для забезпечення успішної професійної управлінської діяльності. Формування навичок ефективної групової взаємодії.
Надання учасникам інструментів та відпрацьовування мовленнєвих, комунікативних, мовно-етичних, риторичних умінь та навичок ділового спілкування.
Про що буде: Тренінг допоможе учасникам глибше зрозуміти відомості про мовно-комунікативну компетентність сучасної особистості як складний структурний та інтегративний феномен; про компетенції, з яких він формується; про сукупність внутрішніх ресурсів, необхідних для побудови ефективної комунікації, що передбачає спроможність виконувати продуктивні завдання в процесі спілкування та міжособистісної взаємодії.
Учасники повинні навчитися якомога краще оволодіти нормами ділової української мови, скоригувати своє мовлення та підвищити мовленнєву культуру.
Тренінг включає як теоретичні відомості, так і практичні вправи.. Обмін думками.
Для кого: працівники ДКВС.
Шумейко Зінаїда
кандидат педагогічних наук, доцент
- zina1906@ukr.net
За результатами навчання учасники отримують знання щодо структури мовно-комунікативної компетентності, що передбачає сформованість низки таких сегментів, як мовна компетенція; комунікативна компетенція; мовно-термінологічна компетенція; ораторська компетенція та мовно-етична (загальнокультурна ) компетенція.
За результатами тренінгу учасники мають застосовувати отримані знання у професійному діловому спілкуванні. Планувати та будувати власні робочі комунікації із колегами; бути приємними бажаними співрозмовниками, викликати довіру; вміти майстерно підготувати та проголосити промову з обраної теми.
Продовжувати формувати комунікативні якості, комунікативні здібності
Компетентності: мовно-комунікативна, спілкування державною мовою.
Формат: онлайн тренінг (Zoom).
Тривалість: 6 годин.
Кількість учасників: до 20-ти.