Професійне спілкування персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України має свою специфіку, адже працівники безпосередньо пов’язані із забезпеченням правопорядку та виконанням покарань. Спілкування між співробітниками служби має бути не лише ефективним, але й продуманим та високопрофесійним.💼👮♂️
♻️ 26 березня в Пенітенціарній академії України відбувся круглий стіл на тему «Особливості професійного спілкування персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України». Захід провела кафедра формування та розвитку професійної компетентності персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України Інституту професійного розвитку спільно з кафедрою педагогіки та професійної етики ПАУ.
☝️ Експерти Академії обговорили зі слухачами специфіку професійного спілкування, важливість поваги до субординації та розвиток комунікаційної компетентності.
Етика спілкування є основою ефективного професійного взаємодії, і правильний підхід до комунікації часто є ключовим при роботі в органах та установах ДКВС України. Про створення безбар’єрних умов для спілкування в професійному середовищі, за яких кожен учасник комунікації почувається комфортно, незалежно від фізичних чи соціальних особливостей, розповіла Вікторія Аніщенко – модераторка заходу, професор кафедри педагогіки та професійної етики, доктор педагогічних наук.
Забезпечення високого рівня професіоналізму у спілкуванні — це не лише знання етики, а й розвиток спеціальних комунікаційних навичок, які допомагають діяти у стресових ситуаціях та налагоджувати ефективну командну роботу. Міжособистісна комунікація в професійному середовищі була темою доповіді Анни Бабич – старшого викладача Центру спеціальної підготовки.
Історія спілкування та методи давньоримського оратора і філософа Цицерона в контексті професійного спілкування розглянув Олександр Мицька – доцент кафедри формування та розвитку професійної компетентності персоналу ДКВС України, кандидат юридичних наук, підполковник внутрішньої служби.
Мова та культура професійного спілкування також були в центрі уваги на заході. Ірина Калгіна – старший викладач Центру спеціальної підготовки, поділилася рекомендаціями щодо формування правильної мовної культури серед персоналу ДКВС, що допомагає створювати атмосферу взаємоповаги серед колег.