Ад’юнктура (аспірантура) та докторантура
Ад’юнктура (аспірантура) Пенітенціарної академії України відкрита в 2017 році.
Підготовка осіб в ад’юнктурі (аспірантурі) Академії здійснюється:
– за рахунок видатків державного бюджету в Академії (державне замовлення) та за рахунок видатків місцевого бюджету (регіональне замовлення) на денній формі навчання;
– за рахунок коштів юридичних чи фізичних осіб (на умовах контракту) на заочній формі здобуття вищої освіти;
– поза аспірантурою в Академії. Прийом на навчання для здобуття вищої освіти за третім (освітньо-науковим) рівнем освіти за спеціальністю 081 «Право» здійснюється на базі другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 081 «Право» та 293 «Міжнародне право».
Термін навчання в ад’юнктурі (аспірантурі) для всіх форм навчання складає чотири. Законодавством передбачений достроковий захист.
Аспіранту (ад’юнкту) протягом місяця з дати наказу керівника закладу про зарахування призначається науковий керівник з числа наукових або науково-педагогічних працівників закладу, які мають науковий ступінь та відповідну наукову кваліфікацію.
Рішенням вченої ради аспіранту (ад’юнкту) може бути призначено два наукових керівники з відповідним розподілом навантаження та обов’язків між ними або змінено наукового керівника.
У 2021 році відповідно до протоколу № 13 (56) від 27.07.2021 року Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти ухвалило рішення щодо акредитації освітньо-наукової програми «Право» для підготовки докторів філософії та утворення разових спеціалізованих вчених рад в Академії.
Пенітенціарна академія України – єдиний заклад вищої освіти в Чернігівському регіоні, що здійснює підготовку на третьому (освітньо-науковому) рівні здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії в галузі знань 08 «Право» за спеціальністю 081 «Право».
Керівник ад’юнктури (аспірантури)
Крупко Яна Михайлівна – кандидат юридичних наук, доцент,
капітан внутрішньої служби
(0462)-67-68-22; (104)
095-416-91-15
Правила прийому до ад’юнктури(аспірантури) у 2024 році
📢📢Зміни правил вступу до ад’юнктури (аспірантури) в 2024 році!
Шановні вступники! У 2024 році обов’язковою умовою вступу є складання ЄВІ (єдиний вступний іспит), який містить два блоки: тест з іноземної мови та тест загальної навчальної компетентності.
☝️Реєстрацію на ЄВІ та створення особистих кабінетів у цьому році здійснюватиме приймальна комісія Пенітенціарної академії України. Реєстрація триватиме з 7 травня до 29 травня включно. У цей період учасникам потрібно з’явитись (або надіслати заяву з накладанням КЕП) до Академії для реєстрації.
До 17 червня зареєстровані учасники отримають запрошення в особистий електронний кабінет, де буде зазначено дату, час і місце проведення тестування.
🧑💻Тестування відбудеться з 24 червня до 15 липня. Інформацію про результати ЄВІ за шкалою 100–200 балів буде розміщено на інформаційних сторінках учасників до 20 липня.
Після отримання результатів вступники подають 📑 заяву і пакет документів на вступ до ад’юнктури (аспірантури) до приймальної комісії ПАУ:
🗓 до 15 вересня – для ад’юнктів (денна форма навчання за рахунок видатків державного бюджету);
🗓 до 30 вересня – для аспірантів (денна та заочна форма навчання за рахунок коштів юридичних чи фізичних осіб).
☎️ Деталі за тел.: 095-416-91-15.
Права та обов'язки аспірантів (ад'юнктів)
Аспіранти користуються правами здобувачів вищої освіти, визначеними Законом України «Про вищу освіту», Постановою Кабінету Міністрів України від 23 березня 2016 р. № 261 «Про затвердження Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах)» З метою належного проведення наукових досліджень аспіранти також мають право на:
- вільний доступ до всіх видів відкритої наукової інформації, наявної у вищих навчальних закладах (наукових установах), бібліотеках і державних архівах України;
- отримання методичного і змістовного наукового консультування щодо власного дослідження від наукового керівника, для аспірантів— на чіткий розподіл обов’язків між науковими керівниками у разі призначення вченою радою Академії двох керівників;
- безпечні та нешкідливі умови для проведення наукових досліджень, забезпечення належно обладнаним місцем для наукової роботи;
- академічну мобільність, що реалізується відповідно до Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2015 р. № 579 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 66, ст. 2183);
- академічну відпустку, зокрема за станом здоров’я, у зв’язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, відповідно до законодавства.
Аспіранти зобов’язані виконувати всі обов’язки здобувачів вищої освіти, визначені Законом України «Про вищу освіту». З метою забезпечення належного проведення наукових досліджень аспіранти і докторанти також зобов’язані:
- дотримуватися морально-етичних норм і стандартів поведінки дослідників у відповідній галузі (професії), встановлених Академією;
- виконувати індивідуальний план наукової роботи та систематично звітувати про хід його виконання на засіданні кафедри, який уповноважений для цього його вченою радою;
- захистити в установлений термін свої наукові досягнення у вигляді дисертації в спеціалізованій вченій раді.
Покладення Академією на аспіранта обов’язків, не пов’язаних з виконанням відповідної освітньо-наукової програми та підготовкою дисертації (монографії, статей), забороняється.
Аспіранти мають право брати участь у конкурсах на отримання грантової підтримки наукових досліджень та стипендій, заснованих на честь видатних діячів науки, освіти, культури, громадських діячів, а також заснованих Президентом України, Кабінетом Міністрів України, державними чи недержавними органами, підприємствами, установами чи організаціями.
Аспірант може бути відрахований з аспірантури через грубе порушення правил внутрішнього розпорядку Академії, за вчинення протиправних дій, а також за невиконання індивідуального плану роботи без поважних причин.
Вимоги до оформлення дисертацій. Гранти. Державні премії.
Міністерством освіти і науки України затверджені нові вимоги до оформлення дисертацій. Вимоги визначають структуру та правила оформлення дисертації. Відповідний наказ розміщений на сайті Верховної Ради України за посиланням:
Про затвердження Вимог до оформлення дисертації
Про проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії
ДСТУ 8302:2015 Інформація та документація біографічне посилання
Про опублікування результатів дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук
Державної премії України в галузі науки і техніки
Премія Кабінету Міністрів України за особливі досягнення молоді у розбудові України
Указ Президента України №27/2021 “Про стипендії, премії та гранти Президента України у сфері освіти”
Перелік тем дисертаційних досліджень з проблем держави і права затверджених у 2012 р., 2013 р., 2014 р., 2015 р., 2016 р., 2017 р., 2018 р., 2019 р.
Вимоги до оформлення дисертації
Наукові реєстри:
Реєстр наукових видань України
Реєстр наукових видань, які мають імпакт-фактор
Бібліометрика української науки
База даних наукових цитувань Open Ukrainian Citation Index (OUCI)
Національний репозитарій академічних текстів
Наукометричні бази даних:
Наукометрична база Web of Science
Наукометрична база Index Copernicus
Наукометрична база Google Scholar
Сервіси для оформлення бібліографічних посилань
Сервіс оформлення наукових джерел за вимогами ВАК України
Сервіс оформлення бібліографічних посилань 4Author
Сервіс оформлення бібліографічних посилань BibMe від Carnegie Mellon University
Атестація аспірантів (ад'юнктів)
Для ад’юнктів (аспірантів) два рази на рік проводиться атестація (річна, весняна (проміжна)) в період квітень та жовтень.
Весняна атестація (проміжна) (квітень) – відбувається заслуховування звітів ад’юнктів (аспірантів) на засіданнях кафедри щодо виконання ними індивідуальних планів підготовки. За результатами проміжної атестації до ад’юнктури (аспірантури) надаються витяги з кафедр з подальшими рекомендаціями та висновками.
Річна атестація (жовтень) – здобувачі звітують та доповідають про виконання індивідуальних планів на засіданні кафедри та отримують письмові висновки наукового керівника про виконання індивідуального навчального плану та індивідуального плану наукової роботи.
За результатами засідань кафедр та висновків наукових керівників відповідним наказом ректора ад’юнкти (аспіранти) переводяться на наступний рік навчання або подаються до відрахування.
Вартість навчання
Реквізити:
Пенітенціарна академія України
вул. Гонча, 34, м. Чернігів, 14000
Р/рахунок: UA408201720313241001201007942
в ГУ ДКУ в області: ДКСУ м. Київ
МФО: 820172
код: 25010100
ЕДРПОУ: 08571788
Необхідно зазначити:
1) П.І.Б. аспіранта– повністю,
2) призначення платежу – «оплата за навчання в аспірантурі»
3) сума оплати
Педагогічна практика
Освітній процес
Положення про ад’юнктуру (аспірантуру)
Положення про підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD)
ОНП підготовки доктора філософії (PhD) спеціальність 081Право від 29.08.2023
ОНП підготовки доктора філософії (PhD) спеціальність 081Право від 23.06.2023
ОНП підготовки доктора філософії (PhD) спеціальність 081Право від 30.11.2022
ОНП підготовки доктора філософії (PhD) спеціальність 081Право від 09.06.20
ОНП підготовки доктора філософії (PhD) спеціальність 081Право від 30.09.20
ОНП підготовки доктора філософії (PhD) спеціальність 081Право від 30.08.21
ОНП підготовки доктора філософії (PhD) спеціальність 081Право від 03.06.22
ОНП підготовки доктора філософії (PhD) спеціальність 081Право від 01.12.20
Проєкт ОНП підготовки доктора філософії (PhD) спеціальність 081Право
Навчальний план підготовки доктора філософії, спеціальність 081Право, ЗАОЧНА форма навчання
Навчальний план підготовки доктора філософії, спеціальність 081Право, ЗАОЧНА форма навчання 2021
Навчальний план підготовки доктора філософії, спеціальність 081Право, ЗАОЧНА форма навчання 2022
Навчальний план підготовки доктора філософії, спеціальність 081Право, ЗАОЧНА форма навчання 2023
Навчальний план підготовки доктора філософії, спеціальність 081Право, ДЕННА форма навчання
Навчальний план підготовки доктора філософії, спеціальність 081Право, ДЕННА форма навчання 2021
Навчальний план підготовки доктора філософії, спеціальність 081Право, ДЕННА форма навчання 2022
Навчальний план підготовки доктора філософії, спеціальність 081Право, ДЕННА форма навчання 2023
Рецензія стейкголдерів Салай Г.А.
Рецензія стейкголдерів Романчук П.І.
Рецензія стейкголдерів Шкута О.О.
Рецензія стейкголдерів Батиргареєва В.С.
Рецензія стейкголдерів Назарко С.О.
Відбулася зустріч представників Академії – перший проректор, кандидат юридичних наук, доцент Олександр Олійник, проректор Академії, кандидат педагогічних наук, доцент Станіслав Чебоненко та начальник ад’юнктури (аспірантури), кандидат юридичних наук, доцент Яна Крупко, д.ф.н., доцент, начальник навчального відділу Академії ДПтС Володимир Співак та аспірантка Юлія Заліська – зустрічалися зі стейкхолдерами освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії: директором Навчально-наукового інституту права і соціальних технологій Національного університету «Чернігівська політехніка», кандидатом юридичних наук, доцентом Людмилою Остапенко та заступником директора з науково-педагогічної роботи Чернігівського інституту ім. Героїв Крут Міжрегіональної академії управління персоналом, кандидатом економічних наук, доцентом Світланою Назарко.
Людмила Остапенко поділилася досвідом реалізації освітньої програми юридичного факультету. Прорецензувавши програму Академії, директор підкреслила, що в цілому вона відповідає вимогам чинного законодавства в галузі освіти. На реалізації освітньої програми позитивно позначається прийнята в установі низка змін до локальних документів, зокрема, до Положення про ад’юнктуру (аспірантуру), Положення про підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (Phd) в Академії Державної пенітенціарної служби, Положення про індивідуальний навчальний план здобувача вищої освіти Академії Державної пенітенціарної служби, Положення про організацію освітнього процесу в Академії Державної пенітенціарної служби.
Світлана Назарко запропонувала замінити науково-педагогічну практику педагогічною, спираючись на потреби роботодавців у якісних педагогічних кадрах для забезпечення освітнього процесу в ЗВО.
Володимир Співак запропонував переглянути компетентності, передбачені ОНП, та оновити структуру самої програми з метою її уніфікації з іншими освітніми програмами Академії.
Юлія Заліська, аспірантка Академії, яка зазначила необхідність збільшення переліку навчальних компонентів за вибором здобувачів вищої освіти та запропонувала проєктній групі розглянути можливість переглянути структуру ОНП у бік збільшення вибірковості дисциплін і внести відповідні зміни до навчального плану за освітньою програмою.
Водночас у зв’язку з тим, що кількість аспірантів Академії, які навчаються на заочній формі навчання, переважає кількість тих, хто навчається на очній формі, а також ураховуючи напружену епідеміологічну ситуацію в державі, що може тривати невизначений час, було рекомендовано в подальшому розширити використання комунікативних можливостей інтернет-простору під час проведення зі здобувачами аудиторних занять, наукових заходів, заліків, іспитів тощо.
На зустрічі зі Світланою Назарко були обговорені традиції наступництва наукової думки, що існують в Академії, а також питання розвитку наукових шкіл. Стейкхолдер зазначила, що викладання дисциплін здійснюється провідними науковцями установи, кваліфікація яких відповідає Ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності. Академія забезпечує здобувачів належними навчально-методичними матеріалами, а також має необхідні фінансові та матеріально-технічні ресурси для реалізації освітньої програми. Меті освітньої програми відповідають програмні компетентності та програмні результати навчання. Реалізація освітньо-наукової програми дозволяє здійснювати якісну підготовку докторів філософії за спеціальністю 081 «Право». Разом із тим на вдосконалення програми було рекомендовано вживати заходів із подальшого розвитку зворотного зв’язку з аспірантами, з’ясовувати їх задоволеність послугами, що надаються, враховувати їх побажання.
Після обговорення питань освітньо-наукової програми наші науковці провели бесіду щодо вступної кампанії до аспірантури Академії, в рамках якої прийом документів розпочнеться з 1 липня. При цьому було наголошено на можливості здобувачів поєднувати практичну діяльність із навчанням.
Розклад навчально-екзаменаційної сесії
Заочна форма 1 курс 1 семестр / екзаменаційна сесія
Заочна форма 2 курс 3 семестр / екзаменаційна сесія
Заочна форма 2 курс 4 семестр
Заочна форма 4 курс 7 семестр / екзаменаційна сесія
Вибір навчальних дисциплін
Навчальні дисципліни до вибору аспірантів
Навчальний план підготовки аспірантів за кожною освітньо-науковою програмою (ОНП) в Академії ДПтС включає вибіркову складову: три вибіркові навчальні дисципліни, обсягом 12 кредитів ЄКТС.
Обрані та складені аспірантом (отримано позитивну оцінку за результатами поточного та підсумкового контролю) дисципліни заносяться до індивідуального навчального плану роботи аспіранта та до академічної довідки.
Принцип вільного вибору дає змогу кожному аспіранту вивчати навчальні дисципліни, компетентності з яких потрібні йому для виконання дисертаційного дослідження.
Перелік навчальних дисциплін, що забезпечують вибіркову складову
освітньо-наукових програм підготовки здобувачів вищої освіти
ступеня доктора філософії
Назва навчальної дисципліни (посилання на робочу програму) | Кафедра, що викладає навчальну дисципліну | |
«Право» | Актуальні проблеми теорії держави і права | Кафедра теорії та історії держави і права, конституційного права |
Проблеми міжнародного контролю за дотриманням прав людини | Кафедра теорії та історії держави і права, конституційного права | |
Актуальні проблеми фінансового права | Кафедра адміністративного, цивільного та господарського права і процесу | |
Публічне адміністрування наукової діяльності | Кафедра адміністративного, цивільного та господарського права і процесу | |
Актуальні проблеми адміністративного судочинства | Кафедра адміністративного, цивільного та господарського права і процесу | |
Методика та методологія проведення кримінологічних досліджень | Кафедра кримінального, кримінально-виконавчого права та кримінології | |
Доктрина пенітенціарного права України | Кафедра кримінального, кримінально-виконавчого права та кримінології | |
Юридична психологія | Кафедра психології |
Аспіранти мають право обирати навчальні дисципліни вільного вибору відповідно до «Положення про підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) в Академії Державної пенітенціарної служби» та «Положення про організацію освітнього процесу в Академії Державної пенітенціарної служби», що пропонуються для інших рівнів вищої освіти та /або інших освітньо-наукових програм підготовки здобувачів ступеня доктора філософії, які пов’язані з тематикою дисертаційного дослідження, за погодженням зі своїм науковим керівником та начальником ад’юнктури (аспірантури).
Відділ ад’юнктури (аспірантури) Академії ДПтС узагальнює інформацію про вибір здобувачами навчальних дисциплін, формує списки для вивчення вибіркових навчальних дисциплін та включає дисципліни до навчального навантаження кафедр на наступний навчальний рік. Засвоєння ад’юнктами (аспірантами) навчальних дисциплін може відбуватися на базі Академії ДПтС, а також в рамках реалізації права на академічну мобільність – на базі інших закладів вищої освіти (наукових установ).
Процедура вибору навчальних дисциплін
- Аспіранти ознайомлюються зі змістом та запланованими результатами навчання за кожною з навчальних дисциплін, які пропонуються до вибору.
- Аспіранти здійснюють вибір навчальних дисципліни та подають заяву (рапорт) до ад’юнктури (аспірантури).
У випадку, коли аспірант обирає для вивчення навчальні дисципліни, що пропонуються для інших рівнів вищої освіти, він має подати до ад’юнктури (аспірантури) погоджену з науковим керівником заяву, в якій обґрунтовує потребу вивчення обраних ним дисциплін, що викладаються на інших рівнях вищої освіти, зважаючи на тематику дисертаційного дослідження.
Начальник ад’юнктури (аспірантури) визначає фактичну можливість прикріплення аспіранта до академічної групи здобувачів, для яких передбачено викладання зазначеної дисципліни та у разі наявності такої можливості формує проект відповідного наказу.
За наказом ректора аспірант, який виявив мотивоване бажання вивчати вибіркові професійні навчальні дисципліни, які пропонуються для інших рівнів вищої освіти в Академії, прикріплюється до академічної групи здобувачів, для яких викладання зазначеної дисципліни передбачено робочим навчальним планом у поточному семестрі, про що повідомляється відповідальному викладачу.
За результатами вивчення аспірантом вибіркової професійної навчальної дисципліни, яка пропонується для інших рівнів вищої освіти в Університеті, відповідальний викладач по завершенню семестру подає до ад’юнктури (аспірантури) журнал обліку роботи групи аспірантів та заповнює окрему відомість успішності.
Вибір навчальних дисциплін в дистанційному режимі (2 курс аспірантів)
- До 30.06 поточного року подати заяву (рапорт) до ад’юнктури (аспірантури)
!!! Велике прохання – при заповненні заяви (рапортів) точно і повністю вказувати назву дисципліни, яку обираєте.
!!! Заяви аспірантів, в яких зазначаються навчальних дисциплін, що пропонуються на третьому рівні вищої освіти для іншої спеціальності або навчальні дисципліни, які викладається на інших рівнях освіти в Академії ДПтС мають бути додатково погоджені з науковим керівником та завідувачем відділу аспірантури і докторантури.
Чекаємо на Ваш вибір!!!
Вибір або зміна теми дисертаційного дослідження
Вибір теми дисертаційного дослідження
Тема дисертаційного дослідження здобувача вищої освіти ступеня доктора філософії має бути сформульована в межах:
– напрямів наукових досліджень за спеціальністю які, в свою чергу, визначаються у межах:
– тематики пріоритетних наукових досліджень Академії ДПтС, які, в свою чергу, відповідають:
В першу чергу, формулюючи тему дисертаційного дослідження, аспірант має провести аналіз вже захищених дисертаційних досліджень у обраній ним предметній галузі дослідження, скориставшись щорічним виданням «Перелік тем дисертаційних досліджень з юридичних наук: розглянуті та схвалені координаційними бюро відділень Національної академії правових наук України».
Тема дисертаційної роботи ад’юнкта (аспіранта) після обговорення на засіданні кафедри та ухвалення науково-методичною радою Академії ДПтС затверджується вченою радою Академії ДПтС не пізніше двох місяців після зарахування його до ад’юнктури (аспірантури).
Якщо в процесі роботи над дисертацією виникають питання, пов’язані зі зміною (уточненням) назви теми дисертації, наукового керівника (консультанта) або спеціальності, за якою виконано дисертацію, ці питання завчасно вирішуються за обґрунтованим поданням кафедри, ухвалою науково-методичної ради Академії ДПтС та рішенням вченої ради Академії ДПтС з метою забезпечення належного професійного (фахового) рівня експертизи виконаної дисертації на відповідність певній науковій спеціальності.
Ад’юнкт (аспірант) подає на кафедру узгоджене з науковим керівником «Обґрунтування теми дисертаційного дослідження», «План проспект», «Стартову літературу» та, за наявності, наукові доробки, які він вже виконав (статті, доповіді тез, наукові проекти, рукопис дисертації тощо) за передбачуваною темою дисертації.
За підсумками засідання кафедри до ад’юнктури (аспірантури) подається витяг з протоколу засідання кафедри з рекомендаціями розгляду передбаченої теми дисертації на засіданні науково-методичної ради Академії ДПтС із затвердження тем дисертацій здобувачів та вченій раді Академії.
За підсумками засідання науково-методичної ради Академії ДПтС може (одне з наведених):
- погодитися з поданим формулюванням теми дисертації та клопотати перед вченою радою про її затвердження;
- рекомендувати здобувачеві уточнити тему (мету, об’єкт чи предмет дослідження) та узгодити нове формулювання теми (мети, об’єкту чи предмету) з науковим керівником. У такому випадку розгляд теми продовжується на наступному засіданні науково-методичної ради Академії ДПтС.
На засіданні науково-методичної ради Академії ДПтС, окрім здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії, можуть бути присутні їх наукові керівники.
За підсумками засідання вченої ради Академії ДПтС складається протокол, витяг з якого щодо затвердження (або відмови у затвердженні, із зазначенням причин та рекомендацій щодо уточнення) теми дисертації кожного здобувача зберігається у особовій справі увесь строк підготовки здобувача вищої освіти ступеня доктора філософії в ад’юнктурі (аспірантурі) Академії ДПтС.
Затверджені вченою радою Академії ДПтС теми дисертаційних досліджень направляються до Національної академії правових наук України для їх розгляду та внесення до щорічного видання «Перелік тем дисертаційних досліджень з проблем держави і права.
Зміна (уточнення) теми дисертаційного дослідження
У разі зміни (уточнення) напряму дисертаційного дослідження (теми, мети, об’єкту чи предмету) та виникнення потреби у зміні (уточненні) теми дисертації під час підготовки в ад’юнктурі (аспірантурі), аспірант подає відповідну заяву (з пропозицією (за необхідності) зміни наукового керівника та/або кафедри, за якою він закріплений на період підготовки в ад’юнктурі (аспірантурі), до ад’юнктури (аспірантури), ці питання завчасно вирішуються за обґрунтованим поданням кафедри, ухвалою науково-методичної ради Академії ДПтС та рішенням вченої ради Академії ДПтС.
Рішення вченої ради Академії ДПтС щодо затвердження/зміни/уточнення теми дисертації здобувача оформлюється протоколом, витяг з якого направляється до ад’юнктури (аспірантури), де зберігається у особистій справі аспіранта.
Після затвердження нової/уточненої теми дисертації аспірант має зробити відповідний запис у своєму індивідуальному плані роботи із зазначення номеру протоколу та дати засідання вченої ради Академії, на якому прийнято відповідне рішення.
Академічна доброчесність. Анкетування
Здобувачі вищої освіти ступеня доктора філософії (1–3 року навчання) Академії пройшли вебінар (08 липня 2020 року) «Академічна доброчесність – запорука успішного розвитку науки і держави», одержавши знання як інструмент щодо запобігання виявам академічної недоброчесності. Організатор заходу – Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти. Всі учасники отримали іменні сертифікати.
Положення про академічну доброчесність
АНКЕТА ДОБРОЧЕСНОСТІ // Звіт академічна доброчесність
РОЗШИРЕНА АНКЕТА // Звіт розширена анкета
Анкета навчальних дисциплін // Звіт навчальні дисципліни
Програми пошуку плагіату:
- eTXT Антиплагиат
- Advego Plagiatus
- Плагиата.НЕТ
- Viper (лише для англ. текстів)
- Text.ru
Корисні матеріали:
- Проект сприяння академічній доброчесності в Україні / Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project
- Збірник статей «Академічна чесність як основа сталого розвитку університету»
- ОСНОВИ АКАДЕМІЧНОГО ПИСЬМА. Методичні рекомендації та програма курсу
- Чи я плагіював? “Шкала плагіату”
- Есей про успішне викладання: рольова гра як стратегія
- Академічна доброчесність “Лист до моїх студентів”
- Вебінари “Академічна доброчесність”
- Інформаційні бюлетені “Академічна доброчесність Infobulletin”
- Кодекс Академічної доброчесності
Акредитація ОНП
Кар’єрний шлях випускників

ПОМАЗ Ярослав Олександрович
Прокурор відділу протидії злочинам, вчиненим в умовах збройного конфлікту, Чернігівської обласної прокуратури

ВИСОЦЬКА Наталія В’ячеславівна
Суддя Чернігівського апеляційного суду

БРОШКО Іван Михайлович
Заступник начальника Центрально-Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції полковник внутрішньої служби

СВИРИДЕНКО Наталія Миколаївна
Начальник відділу магістратури Пенітенціарної академії України полковник внутрішньої служби

ЧЕРНИШ В’ячеслав Віталійович
Заступник начальника відділу розгляду звернень та надання публічної інформації у сфері державної реєстрації Управління обліку та контролю за діяльністю у сфері державної реєстрації Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України

ПРИХОДЬКО Олена Юріївна
Старший юрисконсульт відділу правового забезпечення Головного управління Національної поліції в Чернігівській області

ЛАЗОРЕНКО Євгеній Юрійович
Прокурор відділу підтримання публічного обвинувачення в суді та забезпечення діяльності у сфері запобігання та протидії корупції Чернігівської обласної прокуратури